Siirt Eğitim, Kültür ve Dayanışma Vakfı’nın Ankara’daki Faaliyetleri Ankara Ticaret Odası’nda Değerlendirildi
BÜSEM JANDARMA KARAKOL KOMUTANLIĞI BİNASININ TEMELİ ATILDI!
26.05.2025 - Pazartesi 06:56
Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı ile Fıstıkçılar Kooperatifi arasında 14 Mart 2024 tarihinde imzalanan iş birliği protokolü kapsamında, Şehitkamil İlçe Jandarma Komutanlığı bünyesinde hizmet verecek olan Büsem Jandarma Karakol Komutanlığı’nın yeni hizmet binasının temeli düzenlenen törenle atıldı.
23 Mayıs 2025 tarihinde gerçekleştirilen törene Gaziantep Valisi Sayın Kemal ÇEBER, Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Fatma ŞAHİN, Gaziantep İl Jandarma Komutanı Tümgeneral Halil ŞEN, Cumhuriyet Başsavcısı İsmail KARATAŞ, Adalet Komisyonu Başkanı Fatih ADIGÜZEL, Bölge İdare Mahkemesi Başkanı Mehmet Metin KAHRAMAN, Bölge Adliye Mahkemesi Cumhuriyet Başsavcısı Mehmet BADEM, Vali Yardımcısı İlker EKER, Şehitkamil Kaymakamı Ömer Hilmi YAMLI, Şahinbey Kaymakamı Mehmet Emin TAŞCI, İl Emniyet Müdürü Celal ÖZCAN, Şehitkamil Belediye Başkanı Umut YILMAZ, Sanayi Odası Meclis Başkanı Adil Sani KONUKOĞLU, Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı M. Tuncay YILDIRIM, DEİK Yönetim Kurulu Üyeleri Mahsum ALTUNKAYA ve Halit ACAR, Fıstıkçılar Kooperatifi Başkanı Hızır ARIKÖK ile kooperatif üyeleri katıldı.
Modern ve Fonksiyonel Bina ile Güvenliğe Yeni Katkı
Büsem Jandarma Karakol Komutanlığı’nın yeni hizmet binası, 1000 metrekarelik arazi üzerinde toplam 1300 metrekare kapalı alana sahip olacak ve bünyesinde 27 bağımsız bölüm bulunacak. Yeni bina, bölge güvenliğine katkı sağlamanın yanında, jandarma personelinin görevlerini daha etkin, konforlu ve modern koşullarda gerçekleştirmesine olanak tanıyacak.
Tümgeneral Halil ŞEN’den İnsan Odaklı Güvenlik Vurgusu
Temel atma töreninde konuşan İl Jandarma Komutanı Tümgeneral Halil ŞEN, göreve geldikleri ilk günden itibaren Gaziantep’in güvenliği için insan merkezli, çözüm odaklı bir yaklaşım benimsediklerini belirtti. ŞEN, “Hukuka, insan haklarına ve etik ilkelere dayalı hizmet anlayışımızla gece gündüz demeden çalışıyoruz. İnşa edeceğimiz karakolun, vatandaşlarımızın güvenliği ve huzuru için güzel hizmetlere vesile olmasını temenni ediyorum.” dedi.
Vatandaşların Huzuru İçin 7/24 Görev Başında
Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı, şehirde asayişin temini, suç ve suçlularla mücadele konusunda 7 gün 24 saat aralıksız çalışma kararlılığını sürdürüyor. Yeni karakol binasının hizmete girmesiyle birlikte, bölgedeki güvenlik altyapısı güçlendirilerek vatandaşların daha güvenli bir ortamda yaşamaları sağlanacak.
Siber Suçlarla Mücadele Operasyonlarında 330 Şüpheli Yakalandı
Bakan Kacır Paris'te HIT-30 Programını Tanıttı: Yapay Zekaya En Az 10 Milyar Dolarlık Yatırım
Aspendos Antik Kenti'nde Nadir Buluntu: 'Nehir Tanrısı' Mozaiği Gün Yüzüne Çıkarıldı
Bakan Fidan'dan NATO, Rusya Ve Bölgesel Gelişmelere İlişkin Kritik Açıklamalar
İstanbul Merkezli 4 İlde Gümrük Kaçakçılığı Operasyonu: 22 Gözaltı
Pakistan’da Tarihi İmza: Başbakan Şahbaz Şerif, ABD Ve İran Arasındaki İslamabad Mutabakat Zaptı’nı İmzaladı
Kültür Ve Turizm Bakanlığı'ndan Sinema Sektöründe Dev Adım: Belirli Filmlerde Yüzde 70'e Varan İndirim Uygulanacak
TÜİK Mayıs Ayı Konut Ve İş Yeri Satış İstatistiklerini Açıkladı
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi Sahil Güvenlik Heyetini Kabul Etti
İpsala Gümrük Kapısı'nda Rekor Uyuşturucu Operasyonu: 3 Milyar 25 Milyon TL Değerinde Madde Ele Geçirildi 









