Yetim Vakfı, Ramazan 2025’te 29 Ülkede 419 Bin İhtiyaç Sahibine Ulaştı
Galatasaray, Kadıköy'de Fenerbahçe'yi Mağlup Ederek Yarı Finale Yükseldi
02.04.2025 - Çarşamba 20:45
Sarı-kırmızılılar, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde ezeli rakibini 2-1 yenerek adını yarı finale yazdırdı.
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde dev bir derbi heyecanı yaşandı. Fenerbahçe ve Galatasaray, Kadıköy’de yarı finale yükselmek için karşı karşıya geldi. Mücadeleyi 2-1 kazanan Galatasaray, kupada adını son dört takım arasına yazdırmayı başardı.
Sarı-kırmızılılar, zorlu deplasmanda aldığı galibiyetle büyük bir avantaj sağlarken, ezeli rakibini kupanın dışına itmiş oldu.
Aspendos Antik Kenti'nde Nadir Buluntu: 'Nehir Tanrısı' Mozaiği Gün Yüzüne Çıkarıldı
Bakan Fidan'dan NATO, Rusya Ve Bölgesel Gelişmelere İlişkin Kritik Açıklamalar
İstanbul Merkezli 4 İlde Gümrük Kaçakçılığı Operasyonu: 22 Gözaltı
Pakistan’da Tarihi İmza: Başbakan Şahbaz Şerif, ABD Ve İran Arasındaki İslamabad Mutabakat Zaptı’nı İmzaladı
Kültür Ve Turizm Bakanlığı'ndan Sinema Sektöründe Dev Adım: Belirli Filmlerde Yüzde 70'e Varan İndirim Uygulanacak
TÜİK Mayıs Ayı Konut Ve İş Yeri Satış İstatistiklerini Açıkladı
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi Sahil Güvenlik Heyetini Kabul Etti
İpsala Gümrük Kapısı'nda Rekor Uyuşturucu Operasyonu: 3 Milyar 25 Milyon TL Değerinde Madde Ele Geçirildi
İran Meclis Başkanı Kalibaf'tan Çarpıcı Açıklama: ABD Ve Siyonist Rejimi Yendik
Bakan Fidan'ın Rusya Ziyaretinde İkili İlişkiler Ve Bölgesel Konular Ele Alındı 









